Opening dagziekenhuis maag- darm- en leverziekten

In september 2017 opende er aan de polikliniek maag- darm- en leverziekten een nieuw dagziekenhuis. Het dagziekenhuis telt 1 zaal en 4 tweepersoonskamers (goed voor 18 zetels) en neemt patiënten op die ingepland staan voor een coloscopie (dikke darmonderzoek).

Tot toen verbleven al deze patiënten in het algemeen dagziekenhuis. Het algemeen dagziekenhuis zal ook nog regelmatig patiënten opnemen voor een coloscopie, het dagziekenhuis maag- darm- en leverziekten is namelijk niet groot genoeg om alle patiënten op te kunnen vangen. Naargelang de inplanning door het secretariaat is het duidelijk waar de patiënt naartoe moet bij inschrijving.

Het dagziekenhuis maag- darm en leverziekten is open van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u. Er zijn steeds 2 verpleegkundigen aan het werk.

Disclaimer | AZ Turnhout - vzw maatschappelijke zetel - Steenweg op Merksplas 44 - 2300 Turnhout | Volg ons op afbeelding facebook